Per contactar amb nosaltres t’oferim diferents telèfons i adreces de correu.
Si desitges informació sobre el servei de compra, o si vols conèixer la situació de la comanda, truca al telèfon 900 373 050 (si truques des d’un fix) - 901 464 050 (si truques des d’un mòbil) o clientes@hipercor.es
Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:
Els articles adquirits a hipercor.es també es poden tornar als centres comercials d’HIPERCOR, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés i Centre d’Oportunitats, excepte en el cas d’articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics, que es podran retornar a qualsevol centre d’El Corte Inglés.
Per als electrodomèstics i els productes d’electrònica i informàtica, no es podran fer devolucions als centres que no disposen d’aquesta mercaderia dins de la sala d’Hipermercat Hipercor. Pots consultar els departaments disponibles a cada centre comercial a la nostra <i>Guia de centres comercials</i>.
Per fer la devolució, el producte haurà d’estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si escau. Prèvia comprovació de l’estat de la mercaderia, se’n reintegrarà l’import conforme a la mateixa modalitat de pagament realitzada en aquell moment. Per fer la devolució caldrà presentar el taló de venda/devolució remès juntament amb la comanda.
Estan exclosos del sistema de devolució als centres comercials, a més de les excepcions al dret de desistiment, les comandes pagades amb targetes virtuals, els productes voluminosos (més de 15 kg de pes) i alguns articles que, per les seves condicions especials, només es podran retornar mitjançant recollida al domicili.
El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya. Per tant, les operacions de venda s’entendran realitzades al domicili d’El Corte Inglés, SA, carrer Hermosilla, 112, 28009 Madrid.
A més del nostre Dept. d’Atenció al Client i el formulari de suggeriments/reclamacions, hi ha fulls de reclamació a disposició del client als nostres centres comercials.
Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari. Així mateix, com a entitat adherida a Confianza Online i en els termes del seu codi ètic, en cas de controvèrsies relatives a la contractació i la publicitat en línia, la protecció de dades i la protecció de menors, l’usuari podrà recórrer al sistema de resolució extrajudicial de controvèrsies de Confianza Online (www.confianzaonline.es).
D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet l’accés a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.
Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:
Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.
Contacta amb nosaltres | |||||||||||||||||
|
|
|