Pots escollir els tipus de finançament següents. Tingues en compte que l’import mínim del rebut mensual per a qualsevol ajornament és de 30 €.
Pagar en 3 mesos sense interessos
Les despeses de gestió d’aquest tipus de finançament varien en funció de l’import de la venda:
Interessos subvencionats per El Corte Inglés, SA. Finançament subjecte a l’aprovació de Financiera El Corte Inglés EFC, SA.
Exemple representatiu de finançament de compres:
Pagar fins en 36 mesos.
Triant el nombre de mesos. En aquest tipus d’operacions el tipus d’interès nominal anual és del 16% (17,23% TAE). Finançament ofert per Financiera El Corte Inglés, EFC, SA. Operació subjecta a l’autorització del seu Comitè de Crèdit.
La Targeta de Compra d’El Corte Inglés és més que una targeta. Amb aquesta targeta podràs obtenir productes financers personalitzats i grans avantatges. A més, tindràs la seguretat que accedeixes directament, sense mitjancers, al pagament.
A Financiera El Corte Inglés EFC, SA existeixen els controls convenients per garantir la seguretat de la transacció i detectar possibles fraus.
Pots sol·licitar la Targeta El Corte Inglés al Departament d’Atenció al Client dels centres El Corte Inglés trucant al telèfon gratuït 91 377 97 79 o a través de la pàgina web de la Targeta El Corte Inglés.
No hi ha cap tipus de permanència amb la Targeta El Corte Inglés. Tu decideixes quan et vols donar de baixa.
Per cancel·lar la Targeta El Corte Inglés pots fer-ho al Departament d’Atenció al Client de qualsevol centre, a través del telèfon gratuït 91 377 97 79 o accedint directament al compte de client de Financiera El Corte Inglés (prem a “Les meves dades” - “Robatori o pèrdua” i des d’aquí podràs bloquejar la targeta).
La Targeta El Corte Inglés és totalment gratuïta, sense despeses d’obertura ni quota anual.
La Targeta El Corte Inglés és personal, intransferible i completament segura. A més, pots revisar les compres realitzades en el teu compte de client.
La Targeta El Corte Inglés t’ofereix molts avantatges, sobretot financers:
Si perds o et roben la Targeta El Corte Inglés pots comunicar-ho al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials, a través del telèfon gratuït 91 377 97 79 o a través del teu compte de client de la Targeta El Corte Inglés (“Les meves dades”).
Pots bescanviar el descompte de la bonificació del 4% tant en centres El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Opencor, com a la botiga en línia, introduint el codi que apareix al val dins del camp “CODIS PROMOCIONALS” en el primer pas de compra.
Aquí tens totes les condicions i la informació que necessites saber sobre el val de descompte.
Pots pagar qualsevol compra que facis a les estacions de servei Repsol, Campsa i Petronor. El 4% de l’import s’acumularà i cada trimestre s’enviarà al teu domicili un val amb la quantitat acumulada (sempre que sigui igual o superior a 1 €).
Pots sol·licitar targetes addicionals en donar-te d’alta o posteriorment en el Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials. Les compres realitzades amb les targetes addicionals s’afegiran a les teves compres mensuals.
Pots pagar amb la Targeta El Corte Inglés en tots els restaurants de Gourmet Experience (StreetXo, Rocambolesc, Salón Cascabel, Puertalsol...).
Pots veure totes les dades i moviments relacionats amb la targeta a la web de la Targeta El Corte Inglés. Introdueix el núm. de targeta i el PIN i iniciaràs la sessió.
La Targeta El Corte Inglés t’ofereix diferents modalitats de pagament mensual: pagament total a final de mes, el percentatge del que vulguis del saldo disposat o la quantitat fixa que tu decideixis.
També et pots apropar a qualsevol Departament d’Atenció al Client i liquidar la quantitat que vulguis en efectiu o targeta.
Per recuperar la clau PIN accedeix a Financiera El Corte Inglés. Prem el botó superior “Accés clients”, introdueix el número de la targeta i, en fer-ho, et donarà l’opció d’introduir el PIN. Prem l’enllaç inferior “He oblidat el PIN” i segueix els passos que t’indiqui el sistema.
No cal renovar la Targeta El Corte Inglés, no té data de caducitat.
Et lliurarem la targeta així que sigui aprovada. Nosaltres t’avisem perquè passis a recollir-la al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.