7 tema nesta sección
  • Como podo coñecer o estado do meu pedido?

    Para ver o estado dos teus pedidos, identifícate e, no apartado de "COMPRAS", preme na ligazón "pedidos", poderás revisar en que estado se encontra o teu pedido: recibido, en repartición, entregado, en preparación...

    Se accedes xusto despois de realizar un pedido e non che aparece información sobre el, non te preocupes. En ocasións tarda uns minutos en aparecer.

     

     

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que non me chegou o pedido?

    Se non te chegou o pedido e a data de entrega aproximada xa pasou, revisa primeiro o teu correo electrónico por se tes algunha mensaxe informándote dalgunha incidencia con respecto ao teu pedido ou revisa tamén a bandexa de correo non desexado, por se hai algún correo noso aí, xa que ás veces acontece.

    Se non recibiches ningún tipo de notificación, chama o teléfono 900 373 050 ou escribe un correo a clientes@hipercor.es e solucionaremos o problema.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que non me chegaron todos os produtos que pedín á vez?

    É probable que se deba a que tiñan un prazo de entrega diferente cada un. Tamén, en ocasións, ao ser produtos de diferentes tipoloxías (por exemplo, un produto de Fogar e outro de Moda no mesmo pedido) pode que non cheguen ás veces ao mesmo tempo.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que pasa se non estou na casa cando chegue o pedido?

    Se no momento da entrega estás ausente, o transportista deixarache unha nota coa información para que poidas comunicarte coa delegación responsable da entrega e acordar unha segunda data. 

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que fago se recibo un paquete danado ou aberto?
    Se recibes un paquete danado ou manipulado a simple vista, rexéitao e, por favor, comunícanolo enviándonos un correo electrónico indicando o teu número de pedido a clientes@hipercor.es​​​​​​​. Tamén dispoñemos dun teléfono de contacto 900 373 050, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 050​ se chamas dende un teléfono móbil e un formulario de desistencia.
    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Cando chega o meu pedido?

    Ao realizar unha compra, na mesma ficha de produto, indícase o prazo de entrega aproximado. Pode ser en 21 días, 10 días, 48 horas e mesmo en 2 horas se aparece o devandito indicativo na ficha de produto e seleccionas o servizo Click&Express.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como podo anular o meu pedido?

    Para anular o teu pedido, podes entrar en Os meus pedidos e iniciar sesión coa túa conta. Aquí terás que seleccionar o pedido que queres anular dentro da listaxe. Unha vez dentro do pedido, só se é posible anulalo, encontrarás o botón Opcións. Preme para despregar o menú e preme de novo sobre a icona Anular.

    Ás veces os pedidos non se poden anular a través desta opción (cando xa foron entregados á axencia de transportes ou se realizaches a túa compra sen rexistro, por exemplo). Nese caso, ponte en contacto connosco a través do teléfono 900 373 050 ou envíanos un correo a: clientes@hipercor.es

     

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Estado do pedido