Ohiko galderak

  • Zer da ITN?

    ITN (Interes Tasa Nominala), maileguz emandako dirua ordaintzeko adosten den ehuneko finkoa da. Gastuak eta komisioak ez dira ehuneko horretan sartzen, eta ez da derrigorrean urtean behin ordainduko, maileguaren epe osoa kontuan hartzen baitu.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zer da eragiketa baten UTB?

    UTB (Urteko Tasa Baliokidea), maileguaren urteko kostua adierazten duen ehunekoa da, interesak, gastuak eta komisioak barne.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zeintzuk dira entregak egiteko epeak?

    4 eta 10 lanegunen artean entregatuko dira produktu guztiak, lastairak, oinarriak eta kanapeak izan ezik. Haien kasuan, 15 lanegunekoa da epea.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zeintzuk dira 48 ordutan egiten diren entregen baldintzak?

    Hona hemen 48 ordutan egiten diren entregen baldintzak:

    • Saskiko salgai guztiek izan behar dute adierazgarri hori, eskaera osoa batera entregatu ahal izateko.
    • Neurria eta kolorea zehaztea eskatzen duten produktuen kasuan, zein neurri eta kolore nahi den adierazi behar da, 48 ordutan entregatu ahal den ala ez jakiteko.
    • Espainia penintsularreko etxebizitzetara bidaliko diren eskaeretarako balio du (El Corte Inglés merkataritza-guneetan eta Supercor dendetan jasoko diren eskaerak eta Balearretara, Kanariar Uharteetara, Ceutara zein Melillara egiten diren bidalketak ez dira zerbitzu honetan sartzen).
    • Larunbat, igande eta jaiegunak kanpo, eta ordainketa geroratua duten eskaerak ere ez dira sartzen.
    • Zure eskaera berresteko orrian egiazta dezakezu 48 ordutan entregatuko dela.
    • Edozein arrazoi dela eta entrega-epe hori bete ezin badugu, El Corte Inglés-eko langileak zurekin harremanetan jarriko gara horren berri emateko, eta bidalketa lehenbailehen egingo dugu.
    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Produktuak itzul ditzaket Correos-en edo bestelako jasotze-guneen bitartez?

    Produktuak Correos sarearen bitartez itzuli ahal dira, hirugarrenek saldutakoak direnean izan ezik (market place). Kontsultatu produktu bakoitzaren baldintza bereziak BIDALKETA ETA ITZULKETAK fitxan. 

    Eskaera itzultzeko, deitu Bezeroarentzako Arreta 900 373 050 zenbakira telefono finko batetik deituz gero, edo 901 464 050​ zenbakira telefono mugikorretik deituz gero. Bertan esango dizute zein den etxetik gertuen duzun entrega-gunea eta helbide elektroniko bat eskatuko dizute.

    Gero, mezu elektroniko bat jasoko duzu itzulketa berretsiz eta esteka bat egongo da etiketa deskargatzeko. Paketea prestatu ostean, itsatsi etiketa kanpoaldean eta eraman hautatu duzun entrega-gunera.

    *Etiketak 14 egunetan balioko du. Epe hori iraungitzean, baliogabetu egingo da eta ez da itzulketa onartuko guneetan.

    Espainia penintsularrean eta Balear Uharteetan dauden entrega-guneetan onartuko dira soilik itzulketak.

    Entrega-guneetan itzulketak egiteko sisteman ez dira barne hartuko, beraz, utziesteko eskubidean adierazten diren salbuespenez gain, 15 kg baino gehiagoko tamaina handiko produktuak eta baldintza bereziak dituzten produktuak.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
Jar zaitez gurekin harremanetan
janaririk ez
900 383 050
clientes@hipercor.es
Webguneari soilik lotutako kontsultak egiteko
supermerkatu
900 464 092
clientes.alimentacion@hipercor.es
Webguneari soilik lotutako kontsultak egiteko
EL CORTE INGLÉS
900 363 900
servicio_clientes@hipercor.es
Merkataritza zentroak edo beste talde batzuei buruzko kontsultak egiteko