Pugem fins a casa teva les compres que hagis realitzat en línia al supermercat.
Pots consultar els horaris i dies de lliurament disponibles a la teva zona prement Hora de lliurament a la capçalera de la pàgina web, al carret o en el Checkout de la comanda.
Els horaris de lliurament solen començar a les 9 i acabar a les 22 hores. Tingues en compte que aquest horari pot variar en funció dels dies i l’àrea de repartiment.
Pots canviar l’adreça de lliurament de la comanda en tot el procés de compra. Clicant l’enllaç Adreça de facturació a la capçalera de la pàgina web, en el resum del carret i en el Checkout de la comanda.
Si una vegada has tramitat la comanda necessites canviar les dades de lliurament, no hi ha problema. Truca’ns al telèfon d’Atenció al Client 900 494 092 i t’ajudarem.
Pots reservar el dia i el tram horari que prefereixis per al lliurament de la teva comanda a domicili, sempre que estigui disponible i no s’hagi completat.
Només has de prémer sobre l’enllaç Hora de lliurament situat a la capçalera de la pàgina web. A continuació, s’obrirà una taula amb els trams horaris de repartiment disponibles a la teva zona. Selecciona el que vulguis i prem Reserva.
Si ho prefereixes, pots reservar el tram horari des del carret mateix o en el procés de Checkout.
La reserva del tram es manté activa durant una hora. Passat aquest temps, pots renovar-la una hora més sempre que el tram no estigui complet.
Durant el procés de compra pots consultar els minuts que et queden de reserva a la capçalera de la pàgina web.
No et preocupis. Una vegada hagis fet la comanda, empaquetarem amb cura cada producte i farem el repartiment en camions frigorífics. Això garanteix que no es trenca la cadena de fred en cap moment.